image023

23 maja dzieci z grup 0a i 0b wybrały się na wycieczkę do urokliwej Zagrody Niespodzianek w Godzikowicach. Już od rana maluchom towarzyszyła ogromna radość i ciekawość – a atrakcji tego dnia nie brakowało!

 

 

 

 

 

MiniaturaDnia 30 maja 2025 roku uczniowie klas piątych PSP nr 3 w Jelczu-Laskowicach pod opieką nauczycieli: Weroniki Dyr, Mirosława Górskiego oraz Krzysztofa Kossowskiego wyjechali na wycieczkę do Ogrodu Zoologicznego w Opolu. Głównym celem wycieczki było wzbogacenie wiadomości na temat różnorodności gatunków świata zwierząt. Przemierzając ścieżki ogrodu zoologicznego dzieci miały okazję zapoznać się z mieszkańcami zoo, zobaczyć niespotykane na co dzień zwierzęta i ptaki. Wyjazd okazał się atrakcyjną lekcją przyrody, bowiem bezpośredni kontakt ze zwierzęciem sprawia, iż wiadomości zdobyte podczas wycieczki na trwałe zapiszą się w pamięci uczniów.

 

 

 

W dniach 21-23 maja uczniowie klas 7b, 8b i 8c wyruszyli na długo wyczekiwaną trzydniową wycieczkę, która dostarczyła mnóstwo radości, emocji i niezapomnianych wspomnień. W programie znalazło się coś dla każdego – od adrenaliny, przez kontakt z naturą, po odrobinę historii.

 

 

 

Dnia 22 maja 2025 r. odbył się XIV Gminny Konkurs Informatyczny, którego organizatorem była tradycyjnie Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 w Jelczu-Laskowicach. Do rywalizacji przystąpiło 14 uczniów reprezentujących szkoły podstawowe z terenu naszej gminy. Każdą szkołę mogło reprezentować troje uczniów. Konkurs składał się z dwóch części – testu wiedzy informatycznej oraz zadania praktycznego, które wymagało zastosowania zdobytej wiedzy.

 

Uczniowie klasy 3c podczas ostatniej lekcji języka angielskiego wcielili się w role małych urbanistów. Ich zadaniem było zaprojektowanie planu miasta z uwzględnieniem różnych sklepów i miejsc użyteczności publicznej. Na przygotowanych przez nich mapach znalazły się m.in. bakery, toy shop, market, bookshop, a także shoe shop, sweet shop i wiele innych punktów.

Celem zajęć było utrwalenie angielskich nazw sklepów oraz praktyczne zastosowanie struktur gramatycznych „there is / there are”.

Początek strony