Drodzy Uczniowie, Nauczyciele i Pracownicy Szkoły,
Z całego serca dziękujemy Wam za zaangażowanie i wsparcie akcji charytatywnej „Babciorzutka” na rzecz podopiecznych Domu Pomocy Społecznej we Wrocławiu, przy ulicy Grunwaldzkiej 104. Dzięki Waszej hojności, życzliwości i otwartym sercom mogliśmy sprawić radość seniorom, którzy tak bardzo potrzebują naszej pamięci i troski.
Wasza chęć niesienia pomocy, wspólne działanie i ciepło, jakie okazaliście, są dowodem na to, że razem możemy wiele zdziałać. Dziękujemy za każdą przekazaną rzecz, za każdy gest dobroci. To właśnie dzięki Wam udało się stworzyć coś pięknego – chwile uśmiechu i wzruszenia dla tych, którzy tego najbardziej potrzebują.
Jesteście wspaniali!
W piątek, 31 stycznia, odbyła się długo wyczekiwana zabawa karnawałowa dla uczniów klas 0-3. Sala gimnastyczna zamieniła się w bajkową krainę pełną kolorowych dekoracji i balonów, a dzieci przyszły przebrane w najróżniejsze stroje – od księżniczek i superbohaterów po zwierzątka i postacie z bajek.
Dnia 30 stycznia w budynku przy ulicy Hirszfelda odbyły się wyjątkowe akademie z okazji Dnia Babci i Dziadka, przygotowane przez uczniów klas 0a, 0b i 1c. Wydarzenie zgromadziło liczne grono babć i dziadków, którzy z uśmiechem i wzruszeniem oglądali występy swoich wnuków.
22 stycznia członkowie naszej szkolnej społeczności z budynku PSP nr 3 przy ul. Hirszfelda spotkali się na koncercie kolęd i pastorałek w wykonaniu uczniów klas 4-6 pod opieką nauczycielki muzyki, pani Mileny Będkowskiej – Hruby.
W konkursie mogą wziąć udział uczniowie uczęszczający do PSP 3 w Jelczu- Laskowicach.
W ramach konkursu należy wykonać zdjęcie przedstawiające sposób spędzania czasu wolnego podczas ferii zimowych w 2025 r.
Do przesłanego zdjęcia należy dołączyć krótki opis dotyczący miejsca wykonania ujęcia.
Organizatorem konkursu jest Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Jelczu - Laskowicach.
CELE KONKURSU:
1. Zagospodarowanie czasu wolnego w czasie ferii zimowych.
2. Popularyzacja zainteresowań fotograficznych.
3. Propagowanie wśród dzieci i młodzieży szkolnej bezpieczeństwa, podczas wypoczynku zimowego.
Konkurs będzie odbywać się w dwóch kategoriach wiekowych:
I - uczniowie klas podstawowych I – IV,
II - uczniowie klas podstawowych V-VIII.
REGULAMIN KONKURSU:
1.Zadanie konkursowe polega na zrobieniu zdjęcia przedstawiającego aktywny i bezpieczny wypoczynek podczas ferii zimowych,
2. Wydrukowaną fotografię w formacie 13x18 cm wraz z wypełnionym formularzem zgłoszeniowym, stanowiącym załącznik do niniejszego regulaminu, należy osobiście dostarczyć do sekretariatu szkoły lub drogą „elektroniczną” przesłać na poniższe konto pocztowe
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z dopiskiem konkurs fotograficzny oraz plikami w załączniku.
3. Każdy uczestnik może dostarczyć tylko 1 zdjęcie konkursowe. Z tyłu zdjęcia podać dane autora opisane ołówkiem: Imię i nazwisko oraz klasa.
Termin dostarczenia prac - do 28 lutego 2025 roku.
4. Do konkursu mogą być zgłoszone prace wykonane jedynie w roku 2025.
5. Zgłoszona praca jest wyłącznie autorstwa uczestnika konkursu i w żaden sposób nie narusza dóbr osób trzecich.
6. Komisja Konkursowa wyłoni laureatów w poszczególnych kategoriach,
7. Organizator zastrzega sobie prawo do wyłączenia z udziału w Konkursie prac:
a) niespełniających kryteriów tematycznych,
b) przesłanych w niewłaściwym formacie;
c) zawierających treści obraźliwe, nawołujące do przemocy, odwołujące się do jakiejkolwiek dyskryminacji,
d) przesłanych bez dokumentów i niezgodnych z Regulaminem.
8. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone i zamieszczone na stronie szkolnej i tablicy ściennej w holu szkoły w terminie do 14 marca 2025 roku.
9. Udział w konkursie jest równoznaczny z akceptacją Regulaminu.
UWAGA !!!!
Załącznik zgłoszeniowy jest do pobrania w sekretariacie szkoły.